OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi: HOTELOWANIE, ZAPEWNIENIE OPIEKI BEZDOMNYM ZWIERZĘTOM WYŁAPANYM Z TERENU GMINY DMOSIN W LATACH WCZEŚNIEJSZYCH I PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ PROWADZĄCYCH DO ADOPCJI HOTELOWANYCH ZWIERZĄT ORAZ WYŁAPYWANIE, ZAPEWNIENIE OPIEKI BEZDOMNYM ZWIERZĘTOM Z TERENU GMINY DMOSIN I PROWADZENIE AKCJI ADOPCYJNEJ W OKRESIE OD 01.01.2018R. DO 31.12.2018R. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Ogłoszenie nr 622326-N-2017 z dnia 2017-11-27 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.dmosin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.bip.dmosin.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.dmosin.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga złożenia ofert w formie pisemnej
Adres:
W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, pokój nr 15a. godziny pracy do poniedziałku do piatku od 8:00 do 16:00
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: HOTELOWANIE, ZAPEWNIENIE OPIEKI BEZDOMNYM ZWIERZĘTOM WYŁAPANYM Z TERENU GMINY DMOSIN W LATACH WCZEŚNIEJSZYCH I PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ PROWADZĄCYCH DO ADOPCJI HOTELOWANYCH ZWIERZĄT ORAZ WYŁAPYWANIE, ZAPEWNIENIE OPIEKI BEZDOMNYM ZWIERZĘTOM Z TERENU GMINY DMOSIN I PROWADZENIE AKCJI ADOPCYJNEJ W OKRESIE OD 01.01.2018R. DO 31.12.2018R.
Numer referencyjny: ZP.271.PN.13.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest hotelowanie, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu Gminy Dmosin w latach wcześniejszych i podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt oraz wyłapywanie, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Dmosin i prowadzenie akcji adopcyjnej w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 dla części 1 i Załącznik nr 8 dla części 2 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 98380000-0 usługi psiarni 85200000-1 usługi weterynaryjne 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1 część - „Hotelowanie zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu Gminy Dmosin w latach wcześniejszych i podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r.” 2 część - „Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Dmosin i prowadzenie akcji adopcyjnej w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. ” CZĘŚĆ 1 „Hotelowanie zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu Gminy Dmosin w latach wcześniejszych i podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r.” Zakresem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: przejęcie przez Wykonawcę opieki nad bezdomnymi zwierzętami znajdującymi się w Schronisku - Hotel Dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński, Gabinet weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne, 92-411 Łódź, ul. Kosodrzewiny 56 lok.2 w ilości 109 szt. Wykaz zwierząt w załączniku nr 9 do SIWZ. zapewnienie wyżywienia, opieki (w tym weterynaryjnej) nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu Gminy Dmosin w okresie obowiązywania umowy. prowadzenie aktywnych działań zmierzających do oddania jak największej ilości hotelowanych zwierząt do adopcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla część 1: 1. Przejęcie oraz przetransportowanie na swój koszt wszystkich wyłapanych zwierząt z terenu Gminy Dmosin aktualnie znajdujących się pod opieką firmy Hotel Dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński, Gabinet Weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne z siedzibą ul. Kosodrzewiny 56 lok. 2, 92-411 Łódź , filia Wojtyszki 18 –ok. 109 szt., do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę oraz sprawowanie opieki nad tymi zwierzętami w okresie obowiązywania umowy. Sprawdzenie, w dniu odbioru zwierząt, czy wszystkie zwierzęta są zaczipowane i w przypadku braku czipu wszczepienie nowego na koszt Wykonawcy. 2. Prowadzenie ewidencji zwierząt w sposób umożliwiający identyfikację zwierząt. Ewidencja zwierząt winna zawierać minimum dwie fotografie zwierzęcia przedstawiające całe zwierzę w ujęciu bocznym (prawa i lewa strona ciała), wraz z opisem zwierzęcia zawierającym w szczególności rasę, płeć, maść oraz wielkość oraz numer czipa. 3. Prowadzenie działań adopcyjnych zwierząt z terenu Gminy Dmosin poprzez poszukiwania chętnych do przyjęcia zwierząt i oddanie do adopcji zwierząt. 4. Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o przekazaniu zwierzęcia do adopcji lub jego zgonie. 5. Sprawowanie całodobowej opieki nad zwierzętami, w zakres której wchodzi także wyżywienie, schronienie. 6. Zapewnienie pomieszczeń boksów do przetrzymywania zwierząt w odpowiednich warunkach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: zabezpieczenie zwierząt przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych, takich jak: deszcz, śnieg, wiatr, szkodliwe działanie słońca, zapewnienia zwierzętom odpowiedniego oświetlenia, oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nieprzejawiających takiej cechy. 7. Sprawowanie opieki weterynaryjnej, polegającej na: a) 15- dniowej kwarantannie, b) odpchleniu i odrobaczeniu, c) szczepieniu i leczeniu, d) badaniach profilaktycznych e) leczeniu zwierząt w przypadku ich zachorowania oraz w uzasadnionych przypadkach poddanie zwierząt eutanazji. 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Przestrzegania przepisów prawa zawartych w: a) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1840), b) ustawie z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1855), c) ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1289 z późn.zm.), d) we właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie ww. ustaw, 2) Zachowania bezpieczeństwa, porządku i czystości podczas realizacji przedmiotu umowy, 3) Powierzenia wykonywania obowiązków i zadań objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie osobom posiadającym wymagane do tego kwalifikacje i uprawnienia oraz zaopatrzenia ich w odpowiedni sprzęt zapewniający bezpieczeństwo ludzi i zwierząt, 4) Zapewnienia we własnym zakresie zaplecza organizacyjnego, personalnego i narzędzi koniecznych do wykonywania przedmiotu umowy, 5) Wykonawca oświadcza i zapewnia zamawiającego, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszą umową i koniecznym do prowadzenia działalności w sferze ochrony nad bezdomnymi zwierzętami, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zobowiązuje się do posiadania i uaktualniania powyższego zezwolenia przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, gdy zezwolenie traci moc obowiązującą, w trakcie trwania niniejszej umowy wykonawca obowiązany jest do uzyskania aktualnego zezwolenia najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wygaśnięcia dotychczasowych uprawnień, 6) Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania wykonawcy w przypadku wystąpienia objawów choroby zakaźnej, zwalczanej z urzędu na swoim terenie. Analogiczny obowiązek ciąży na wykonawcy wobec zamawiającego. 7) Za wszelkie wypadki i szkody oraz ich następstwa wynikłe w związku z realizacją umowy odpowiada wyłącznie wykonawca, 8) Za działania lub zaniechania swoich pracowników, współpracowników, podwykonawców uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu umowy wykonawca odpowiada tak, jak za działania lub zaniechania własne. 9. W ramach realizacji zobowiązania, o którym mowa pkt 3 Wykonawca zapewnia adopcję co najmniej (ilości podanej w ofercie) zwierzęcia/zwierząt w każdym kwartale obowiązywania umowy. Termin oddania do adopcji zwierzęcia/zwierząt w ilości wskazanej w zdaniu pierwszym upływa z ostatnim dniem kwartału. CZĘŚĆ 2 „Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Dmosin i prowadzenie akcji adopcyjnej w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. ” Zakresem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: odłapywaniu, oraz przewóz do schroniska dla bezdomnych zwierząt odłapanych bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Dmosin i umieszczanie ich w schronisku, zapewnienie wyżywienia, opieki (w tym weterynaryjnej) nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu Gminy Dmosin w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowy przedmiot zamówienia dla części 2: 1. Wyłapanie, w czasie nie dłuższym niż 10 godzin (w czasie wskazanym w ofercie Wykonawcy) od przyjęcia telefonicznego zgłoszenia, zwierzęcia bezdomnego z terenu Gminy Dmosin wraz z jego transportem do schroniska i zaczipowaniem. Szacuje się, że w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r do odłapania będzie maksymalnie 10 zwierząt. 2. Prowadzenie ewidencji bezdomnych zwierząt, wyłapanych na terenie gminy Dmosin, w sposób umożliwiający ich identyfikację polegający w szczególności na opisaniu danego zwierzęcia (rasa, płeć, maść, wielkość i nr czip) wraz z podaniem daty jego przyjęcia oraz sporządzenie, w dniu przyjęcia do Schroniska a także dokumentacji fotograficznej zwierzęcia. 3. Po odłapaniu zwierzęcia i umieszczeniu w schronisku przesyłanie w wersji papierowej lub drogą elektroniczną co najmniej dwóch fotografii przedstawiających całe zwierzę w ujęciu bocznym (prawa i lewa strona ciała), wraz z opisem zwierzęcia zawierającym w szczególności rasę, płeć, maść oraz wielkość i nr czipa. 4. Prowadzenie działań adopcyjnych zwierząt z terenu gminy Dmosin poprzez poszukiwania chętnych do przyjęcia zwierząt i oddanie do adopcji zwierząt, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia oddania do adopcji zwierząt odłapanych z terenu gminy Dmosin w ilości wskazanej w złożonej ofercie, 5. Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o przekazaniu zwierzęcia do adopcji lub jego zgonie. 6. Sprawowanie całodobowej opieki nad zwierzętami, w zakres której wchodzi także wyżywienie, schronienie, opieka weterynaryjna. 7. Zapewnienie pomieszczeń boksów do przetrzymywania zwierząt w odpowiednich warunkach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: zabezpieczenie zwierząt przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych, takich jak: deszcz, śnieg, wiatr, szkodliwe działanie słońca, zapewnienia zwierzętom odpowiedniego oświetlenia, oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nieprzejawiających takiej cech. 8. Sprawowanie opieki weterynaryjnej, polegającej na: a) 15 dniowej kwarantannie, b) bodpchleniu i odrobaczeniu, c) szczepieniu i leczeniu, d) badaniach profilaktycznych e) leczeniu zwierząt w przypadku ich zachorowania, oraz w uzasadnionych przypadkach poddanie zwierząt eutanazji. 9. Powiadomienie Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu wykonywania zlecenia, po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia, o którym mowa w pkt 1. 10. Szczegółowy szacunkowy zakres zlecenia obejmuje następujące zadania jednostkowe: a) odłapanie i dostarczenie do schroniska zwierzęcia oraz oznaczenie chipem – 5 szt., b) wykonanie czynności opisanych w punkcie 1 w stosunku do kolejnego zwierzęcia odłapanego w tym samym miejscu – 2 szt., c) odbiór (usługa nie zawiera odłapania zwierzęcia) jednego zwierzęcia lub więcej w tym samym miejscu i czasie ich transport do schroniska i oznaczenie chipem – 3 szt., d) utrzymanie zwierzęcia (tj. psów i kotów) odłapanego w okresie realizacji zamówienia - 10 szt., e) dojazdy w przypadku zgłoszenia przez Zleceniodawcę zwierzęcia, którego zlokalizowanie i odłapanie będzie niemożliwe – 5 szt. 11. Zadania jednostkowe, będą realizowane na podstawie zgłoszeń dokonywanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 12. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości poszczególnych rodzajów zadań jednostkowych, szacunkowo określonych w pkt. 10, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy. 13. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Przestrzegania przepisów prawa zawartych w: a) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1840), b) ustawie z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1855), c) ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1289 z późn.zm.), d) we właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie ww. ustaw, 2) Zachowania bezpieczeństwa, porządku i czystości podczas realizacji przedmiotu umowy. 3) Powierzenia wykonywania obowiązków i zadań objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie osobom posiadającym wymagane do tego kwalifikacje i uprawnienia oraz zaopatrzeniaich w odpowiedni sprzęt zapewniający bezpieczeństwo ludzi i zwierząt, 4) Zapewnienia we własnym zakresie zaplecza organizacyjnego, personalnego i narzędzi koniecznych do wykonywania przedmiotu umowy. 5) Wykonawca oświadcza i zapewnia Zamawiającego, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszą umową i koniecznym do prowadzenia działalności w sferze ochrony nad bezdomnymi zwierzętami, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zobowiązuje się do posiadania i uaktualniania powyższego zezwolenia przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, gdy zezwolenie traci moc obowiązującą, w trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca obowiązany jest do uzyskania aktualnego zezwolenia najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wygaśnięcia dotychczasowych uprawnień. 6) Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Wykonawcy w przypadku wystąpienia objawów choroby zakaźnej, zwalczanej z urzędu na swoim terenie. Analogiczny obowiązek ciąży na Wykonawcy wobec Zamawiającego. 7) Za wszelkie wypadki i szkody oraz ich następstwa wynikłe w związku z realizacją umowy odpowiada wyłącznie Wykonawca. 8) Za działania lub zaniechania swoich pracowników, współpracowników, podwykonawców uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu umowy Wykonawca odpowiada tak, jak za działania lub zaniechania własne. 14. W ramach realizacji zobowiązania, o którym mowa pkt 4 Wykonawca zapewnia adopcję co najmniej (ilości podanej w ofercie) zwierzęcia/zwierząt w każdym kwartale obowiązywania umowy, począwszy od miesiąca, w którym odłapano pierwsze zwierzę z terenu Gminy Dmosin. Obowiązek powyższy jest wyłączony w przypadku, gdy w danym miesiącu nie odłapano żadnego zwierzęcia z terenu Gminy Dmosin, a w schronisku, do którego Wykonawca przewozi zwierzęta, nie są hotelowane żadne zwierzęta odłapane z terenu Gminy Dmosin na podstawie umowy. Termin oddania do adopcji zwierzęcia/zwierząt w ilości wskazanej w zdaniu pierwszym upływa z ostatnim dniem każdego kwartału, w którym w schronisku znajdują się zwierzęta odłapane z terenu Gminy Dmosin. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, w każdej części zamówienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Sprawowanie codziennej opieki, w tym karmienia zwierząt b) Sprzątanie boksów dla zwierząt 9.1. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy świadczący wyżej wymienione usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r. ,poz. 1666 ) 9.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie do spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anomizacji. 9.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.5. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. 9.6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawców firm Podwykonawców w Oświadczeniu dotyczącym podwykonawców.Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 98380000-0
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 85200000-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2018-01-01 | 2018-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada i przedstawi dokument: a) zezwolenie na świadczenie usług w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r.(tj. Dz. U. z 2017r, poz. 1289 z późn. zm) lub b) zezwolenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydanie w formie decyzji o objęciu nadzoru inspekcji weterynaryjnej, wprowadzenie do rejestru Powiatowego Lekarza Weterynarii i nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego art. 5 ust. 1 pkt. 2 i art.5 ust. 2 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j Dz. U. 2017, poz. 1855.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, t.j. - zezwolenie na świadczenie usług w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r.(t.j. Dz. U. z 2017 r , poz. 1289 z późn zm.) lub 2) zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii, właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydanie w formie decyzji o objęciu nadzoru inspekcji weterynaryjnej, wprowadzenie do rejestru Powiatowego Lekarza Weterynarii i nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego art. 5 ust. 1 pkt. 2 i art.5 ust. 2 ustawy z dnia 11.03.2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. 2017, poz. 1855).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
| Część nr: | 1 | Nazwa: | „Hotelowanie zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu Gminy Dmosin w latach wcześniejszych i podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r.” |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98380000-0, 85200000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena ofertowa | 60,00 |
| Przeprowadzenie adopcji bezdomnych zwierząt w każdym kwartale | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | „Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Dmosin i prowadzenie akcji adopcyjnej w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. ” |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98380000-0, 85000000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena ofertowa | 60,00 |
| czas odłapania zwierzęcia | 10,00 |
| przeprowadzenie adopcji bezdomnych zwierząt w każdym kwartale | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Dmosin, dn. 29 listopada 2017r.
Z.P. 271.PN.13.1. 2017
Wszyscy Wykonawcy
W związku z otrzymanym zapytaniem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zamówienia pn.: „Hotelowanie, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu gminy Dmosin w latach wcześniejszych i podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt oraz wyłapywanie , zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Dmosin i prowadzenie akcji adopcyjnej w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r.” Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2, w związku z art. 38 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) przekazuje treść zapytań wraz z odpowiedzią:
- W załączniku numer 2b do SIWZ, formularza ofertowego Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do podania cen jednostkowych za odłapanie zwierzęcia, odbiór, utrzymanie oraz dojazd w przypadku gdy zwierzęcia nie da się zlokalizować, jak również zobowiązuje Wykonawcę do podania ceny za wykonanie całego przedmiotu zamówienia nie poddając wzoru na podstawie którego Wykonawca ma wyliczyć cenę za całość wykonania przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o odpowiednią zmianę w formularzu ofertowym tak aby Wykonawca miał możliwość odpowiedniego wyliczenia ceny za całość wykonania przedmiotu zamówienia lub zrezygnowanie z podawania ceny zbiorczej.
Odpowiedź: Cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia należy wyliczyć sumując ceny z punktu 1), 2), 3), 4) i 5). W załączeniu przekazuję skorygowany formularz ofertowy – załącznik nr 2b do SIWZ.
_____________________________________________________________________________________________________________
Dmosin, dn. 4 grudnia 2017r.
Z.P. 271.PN.13.2. 2017
Wszyscy Wykonawcy
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w prowadzonym postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zamówienia pn.: „Hotelowanie, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu gminy Dmosin w latach wcześniejszych i podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt oraz wyłapywanie , zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Dmosin i prowadzenie akcji adopcyjnej w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r.”
Zamawiający zmienia formularz ofertowy – załącznik nr 2b do SIWZ - skorygowany prawidłowy formularz ofertowy – załącznik nr 2b do SIWZ przekazuję w załączeniu.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 12a ust. 2 oraz 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) przedłuża termin składania ofert do dnia 07.12.2017r. godz. 10:00
W związku ze zmianą terminu składania ofert zmianie ulega zapis Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
W Rozdziale XI. Opis sposobu przygotowania oferty pkt 10, otrzymuje brzmienie:
10. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób:
|
Nadawca: Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć) …………………………….
Adresat: Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin
Oferta na wykonanie zamówienia pn.: Dla 1 części: „Hotelowanie, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Dmosin oraz podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt
Dla 2 części: „Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom
*niepotrzebne skreślić/ wpisać właściwe zgodnie ze złożoną ofertą
nr sprawy: ZP.271.PN.13.2017
Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert 7 grudnia 2017r. godz. 10:30 |
W rozdziale XII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, pkt. 1 i 4 otrzymują brzmienie:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, pokój nr 15A, w terminie do dnia 7 grudnia 2017r. godz. 10:00 i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale XI SIWZ.
4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – sala konferencyjna -patrer,
w dniu 7 grudnia 2017r.,o godzinie 10:30.
Wprowadzona zmiana terminu składania ofert prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w związku z czym Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4a pkt. 1) oraz 12a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamieszcza w dniu 04.12.2017r. w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz zamieszcza zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 27/11/2017
Adres strony internetowej (url): www.dmosin.pl
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Data: 2017-12-05, godzina:10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Data: 2017-12-07, godzina:10:00
Opublikowano: 27 listopada 2017 11:06
Kategoria: Przetargi
Załączniki:
SIWZ + załącznik nr 1 - 8 [196.02 KB]
załącznik nr 9 - wykaz zwierząt [322.92 KB]
odpowiedź na zapytanie do SIWZ [724.98 KB]
skorygowany załącznik 2b do SIWZ [38.98 KB]
Prawidłowy załącznik 2b - formularz ofertowy [38.88 KB]
Wyświetleń: 824
