Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 w Dmosinie Drugim

Dmosin: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 w Dmosinie Drugim
Numer ogłoszenia: 215058 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, faks 046 8746294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 w Dmosinie Drugim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien m2 Nawierzchnia syntetyczna typu (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) - Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach- 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) Podbudowa: Podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową do i SST ( załącznik nr 1 do SIWZ). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST(załącznik nr 1 do SIWZ) Technologie układania nawierzchni: I Sposób: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana) Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. II Sposób: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)- 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka Wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach- 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST ( zał. Nr 1 do SIWZ). 6. Budynek sanitarno - sztniowy i fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST (załącznik nr 1 do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium 30.000,00 PLN Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu Oddział Dmosin Nr 80928810241430059220000040 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego u Skarbnika Gminy Dmosin pok. 14, a kserokopię dokumenty potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). 2) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 061 Dmosin ( pokój nr 15A) Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załacznikami- 350,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Dmosin w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 - 061 Dmosin, pokój Nr 15A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 Wójt Gminy Dmosin

Danuta Supera

______________________________________________________________________________________

 

 

 _________________________________________________________________________________

Dmosin, dn. 13 lipca 2009r.

 

 

                                  

                                                          WSZYSCY WYKONAWCY

                                                                     ZMIANA

                                    DO Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

Z.P. 341/3/2/09

                                              

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn.: „Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko – Orlik 2012 w Dmosinie Drugim”.

 

 

 

            Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie projektu budowlanego dotyczącego „Oświetlenia terenu i wewnętrznej linii zasilającej” – zmiana dotyczy zwiększenia długości linii zasilającej oraz rodzaju kabla .

            W załączeniu przekazuje się zmieniony projekt oraz aktualne przedmiary dotyczące oświetlenia terenu, wewnętrznej linii zasilającej oraz monitoringu.

 

                                                                                                                                           Wójt Gminy Dmosin

                                                                                                                                               Danuta Supera

 _______________________________________________________________________________________

 

 

 

                                                                                                                      Dmosin, dn. 13 lipca 2009r.

Z.P. 341/3/1/09

                                                              Wszyscy Wykonawcy

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn.: „Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko – Orlik 2012 w Dmosinie Drugim”.

 

            W związku z wpłynięciem zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 
w postępowaniu przetargowym pn.: „Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko – Orlik 2012 w Dmosinie Drugim”, Zamawiający na podstawie
art. 38 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniem.

 

Pytanie 1

„ czy w przypadku składania oferty przez Konsorcjum, wadium wnoszone w jednej
z dopuszczonych przez Zamawiającego formie i wymaganej wysokości, może być wniesione przez jednego uczestnika tego konsorcjum tj. Pełnomocnika Wykonawców (Lidera Konsorcjum)”.

 

Odpowiedź:

Wadium  wnoszone jest w celu zabezpieczenia oferty, w związku z czym może być wniesione przez jednego uczestnika konsorcjum (Lidera konsorcjum) w pełnej wymaganej wysokości.

 

                                                                                                                            Wójt Gminy Dmosin

                                                                                                                               Danuta Supera

 

_______________________________________________________________________________________

 

Dmosin, dn. 15 lipca 2009r.

                                  

                                                                                              Wszyscy Wykonawcy

Z.P. 341/3/2/09

                                              

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn.: „Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko – Orlik 2012 w Dmosinie Drugim”.

 

            W związku z wpłynięciem zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 
w postępowaniu przetargowym pn.: „Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko – Orlik 2012 w Dmosinie Drugim”, Zamawiający na podstawie
art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniem.

 

Pytanie 1

„Proszę o potwierdzenie wymagań Zamawiającego dotyczących wypełnienia trawy syntetycznej, iż ma to być granulat SBR, który występuje tylko w kolorze czarnym (granulat SBR w kolorze zielonym, jak zostało określone na str. 6 opisu technicznego, nie występuje).”

Odpowiedź:

Wypełnienie trawy syntetycznej należy wykonać granulatem SBR w kolorze czarnym.

 

            W związku z czym Zamawiający na podstawie art. 38 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadza zmianę w zapisie Opisu technicznego zespołu boisk sportowych
w Dmosinie Drugim na stronie 6.

Opis  dotyczący trawy syntetycznej otrzymuje brzmienie:

„...Trawa syntetyczna o następujących parametrach technicznych i użytkowych:

- wysokość całkowita nawierzchni: min. 60 mm

1.   Typ włókna: monofil

2.    Skład chemiczny włókna; polietylen

3.   Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,

4.   Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2

- wypełnienie: piasek kwarcowy wypłukany i osuszony oraz czarny granulat SBR frakcji 0,5-2,5 mm

- kolor nawierzchni: zielony (możliwe dwa odcienie),

- linie segregacyjne: wklejone w nawierzchnię...”

 

Pozostałe zapisy ze strony 6 opisu technicznego pozostają bez zmian.

 

Pytanie 2

„Czy warstwa elastyczna ET pod nawierzchnię poliuretanową ma mieć gr. 30 czy 35 mm ? Opis techniczny wskazuje obie grubości; która jest obowiązująca?”

Odpowiedź:

Warstwa elastyczna ET pod nawierzchnię poliuretanową ma mieć gr.  35 mm.

 

                                                                                                                           Wójt Gminy Dmosin

                                                                                                                              Danuta Supera

Opublikowano: 30 czerwca 2009 14:35

Kategoria: Przetargi

Załączniki:

boiska.rar [16.95 MB]

budynek_zaplecza.rar [5.09 MB]

siwz_orlik_edycja_2009.doc [345 KB]

zmiana_projekt_oswietlenia_terenu_i_wewnetrznej_linii_zasilajacej_oraz_monitoring__ele.zip [710.72 KB]

Wyświetleń: 1281

Gmina Dmosin

Realizacja: IDcom.pl