Dopstawa materiałów biurowych i druków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA
NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14.000 EURO
Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat Brzeziński, woj. łódzkie
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia wyrażonej w złotych nie przekraczającej równowartości kwoty 14.000 euro na wykonanie zamówienia pn.: „Dostawa materiałów biurowych i druków”
I. Przedmiotem zamówienia jest : „Dostawa materiałów biurowych i druków”
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w zestawieniu do niniejszego ogłoszenia (załącznik nr 1 do ogłoszenia).
Istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:
1) dostarczane materiały spełniają wymagania techniczne i jakościowe, a w szczególności: są fabrycznie nowe, posiadają nienaruszone cechy oryginalnego opakowania, wyprodukowano je w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy,
2) dostarczać materiały raz w miesiącu w terminie i ilościach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym, za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej lub telefonów,
3) miejscem dostawy zamawianych materiałów jest siedziba Zamawiającego w miejscu wskazanym przez zamawiającego,
4) koszty dostawy obciążają Dostawcę,
5) do czasu odbioru materiałów przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą materiałów ponosi Dostawca,
6) na każde żądanie Zamawiającego Dostawca jest zobowiązany okazać odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi bądź innymi wymaganiami, dotyczących materiałów,
7) jeżeli zostanie stwierdzone, że dostarczone materiały są uszkodzone lub posiadają wady uniemożliwiające ich użytkowanie, a wady i uszkodzenia nie powstały z winy Zamawiającego, Dostawca na własny koszt wymieni je na nowe, nieuszkodzone i niewadliwe w terminie 14 dni od chwili zawiadomienia przez Zamawiającego,
8) Zamawiający może zrezygnować z części materiałów, a Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu sprzedaży mniejszej ilości materiałów,
9) strony będą się rozliczać na podstawie faktur wystawionych zgodnie z ilością i rodzajem dostarczonych materiałów po każdej dostawie.
10) zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności przelewem na konto Dostawcy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
II. Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013roku.
III. W postępowaniu mogą wsiąść udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
IV. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie III Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
- oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym zakresie oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (oświadczenie zawarte w druku oferty)
Zamawiający przy ocenie ofert będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%;
Wykonawca określi cenę (brutto) - za cały przedmiot zamówienia na podstawie zestawienia materiałów biurowych i druków z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ofertowa cena brutto za cały przedmiot zamówienia powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy określone we wzorze umowy oraz niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wraz z obowiązującym podatkiem VAT.
Wykonawca, przedstawi Zamawiającemu wraz z ofertą zestawienie materiałów biurowych i druków zgodne z podaną ceną w ofercie.
Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia należy składać
do dnia 25 stycznia 2013r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Dmosin
pokój nr 5.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 5.
Maria Kowalska
inspektor
Opublikowano: 17 stycznia 2013 13:38
Kategoria: Przetargi
Załączniki:
szczegółówy zakres zamówienia [55 KB]
załącznik nr 2 wzór oferty [29 KB]
Wyświetleń: 669
