Dopstawa materiałów biurowych i druków

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA

NIE  PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14.000 EURO

 

Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat Brzeziński, woj. łódzkie

ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia wyrażonej w złotych nie przekraczającej równowartości kwoty 14.000 euro na wykonanie zamówienia pn.:   „Dostawa materiałów biurowych i druków”

 

I. Przedmiotem zamówienia jest :                „Dostawa materiałów biurowych i druków”

 

Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w zestawieniu do niniejszego ogłoszenia (załącznik nr 1 do  ogłoszenia).

 

Istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:

1)   dostarczane materiały spełniają wymagania techniczne i jakościowe, a w szczególności: są fabrycznie nowe, posiadają nienaruszone cechy oryginalnego opakowania, wyprodukowano je w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy,

2)   dostarczać materiały raz w miesiącu w terminie i ilościach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym, za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej lub telefonów,

3)   miejscem dostawy zamawianych materiałów jest siedziba Zamawiającego w miejscu wskazanym przez zamawiającego,

4)   koszty dostawy obciążają Dostawcę,

5)   do czasu odbioru materiałów przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą materiałów ponosi Dostawca,

6)   na każde żądanie Zamawiającego Dostawca jest zobowiązany okazać odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi bądź innymi wymaganiami, dotyczących materiałów,

7)   jeżeli zostanie stwierdzone, że dostarczone materiały są uszkodzone lub posiadają wady uniemożliwiające ich użytkowanie, a wady i uszkodzenia nie powstały z winy Zamawiającego, Dostawca na własny koszt wymieni je na nowe, nieuszkodzone i niewadliwe w terminie 14 dni od chwili zawiadomienia przez Zamawiającego,

8)   Zamawiający może zrezygnować z części materiałów, a Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu sprzedaży mniejszej ilości materiałów,

9)   strony będą się rozliczać na podstawie faktur wystawionych zgodnie z ilością i rodzajem dostarczonych materiałów po każdej dostawie.

10)  zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności przelewem na konto Dostawcy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej; 

 

 II. Termin wykonania zamówienia:

od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013roku.

 

III. W postępowaniu mogą wsiąść udział  wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. 1.          posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

IV. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie III Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:

  1. oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  w tym zakresie oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (oświadczenie zawarte w druku oferty)

 

Zamawiający przy ocenie ofert będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%; 

Wykonawca określi cenę  (brutto) - za cały przedmiot zamówienia na podstawie zestawienia materiałów biurowych i druków z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

Ofertowa cena brutto za cały przedmiot zamówienia  powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy określone we wzorze umowy oraz niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia  wraz z obowiązującym podatkiem VAT.

Wykonawca, przedstawi Zamawiającemu wraz z ofertą zestawienie materiałów biurowych i druków zgodne z podaną ceną w ofercie.

 

Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia należy składać
do
dnia 25 stycznia 2013r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Dmosin
pokój nr  5.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego     pokój nr 5.

 

                                                                                                         Maria    Kowalska

                                                                                                            inspektor

Opublikowano: 17 stycznia 2013 13:38

Kategoria: Przetargi

Załączniki:

szczegółówy zakres zamówienia [55 KB]

załącznik nr 2 wzór oferty [29 KB]

Wyświetleń: 669

Gmina Dmosin

Realizacja: IDcom.pl