Usługi polegającej na Likwidacji wyrobów zawierających azbest w Gminie Dmosin w 2014r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA

NIE  PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30.000 EURO

Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat brzeziński, woj. łódzkie  ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia wyrażonej w złotych nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na wykonanie: 

 

usługi polegającej na „Likwidacji wyrobów zawierających azbest w Gminie Dmosin w 2014r.”

I. Przedmiotem zamówienia jest:

 

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na usuwaniu wyrobów zawierających azbest (płyty azbestowo – cementowe pochodzące z pokryć dachowych budynków mieszkalnych i gospodarczych) z terenu nieruchomości osób fizycznych (50 nieruchomości na terenie Gminy Dmosin). Szacowana ilość wyrobów zawierających azbest wynosi około 197,75Mg.

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

a) Demontaż pokryć dachowych, pakowanie, załadunek, transport oraz rozładunek i przekazanie wyrobów zawierających azbest do miejsca utylizacji lub składowania. Szacowana masa odpadów przeznaczonych do unieszkodliwienia wynosi ok. 13,12Mg.

b) Pakowanie wyrobów zawierających azbest zalegających na posesjach, załadunek, transport oraz rozładunek i przekazanie tych wyrobów do miejsca utylizacji lub składowania. Szacowana masa odpadów przeznaczonych do unieszkodliwienia wynosi ok. 184,63Mg.

3. Zamawiający zastrzega, że ilość nieruchomości, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest może ulec zmianie, ponieważ właściciele nieruchomości mogą zdemontować pokrycia dachowe we własnym zakresie lub zrezygnować z przyznanej pomocy w usuwaniu wyrobów zawierających azbest.

4. Szczegółowy wykaz nieruchomości, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest, Zamawiający przekaże Wykonawcy wybranemu w drodze niniejszego postępowania po podpisaniu umowy. Wykonawca ma obowiązek ustalenia z mieszkańcami wskazanymi w wykazie dokładnych terminów odbioru wyrobów zawierających azbest. Informacje o ustalonym terminie wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie harmonogramu.

5. Koszty ważenia zdemontowanych i odbieranych wyrobów zawierających azbest ponosi wykonawca.

6. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do faktury wystawionej za wykonaną usługę karty przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, z której odebrał wyroby zawierające azbest oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest – miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu).

7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przy realizacji przedmiotu zamówienia.

8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

II. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki:

 

1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, na potwierdzenie czego przedłoży oświadczenie według załącznika nr 2 do ogłoszenia oraz załączy kopię posiadanego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu i usuwania wyrobów zawierających azbest.

2. Posiada wiedzę i doświadczenie. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia według załącznika nr 2 do ogłoszenia.

3. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia według załącznika nr 2 do ogłoszenia.

4. Załączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

III. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

 

V. Termin wykonania zamówienia: do 6 października 2014r.

 

VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA - 100%

 

VII. Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy, a w szczególności warunki zapłaty:

 

1. Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane prace nastąpi na podstawie faktury końcowej wystawionej przez Wykonawcę na Gminę Dmosin.

2. Płatność będzie dokonana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury końcowej.

3. Wyklucza się możliwość częściowych płatności.

 

Oferty prosimy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, pok. nr 7), faxem 46 874 62 94 lub pocztą elektroniczną dg@dmosin.pl (wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia) w terminie do 29 sierpnia 2014r. do godz. 1200.

 

 

Dmosin, dnia 21 sierpnia 2014r.

 

 

                                                                                                                                              Inspektor

                                                                                                                                    /-/ Edyta Goździńska

Opublikowano: 21 sierpnia 2014 08:50

Kategoria: Przetargi

Załączniki:

Załącznik Nr 1 [16.56 KB]

Załącznik Nr 2 [15.33 KB]

Wyświetleń: 795

Gmina Dmosin

Realizacja: IDcom.pl