Ogłoszenie o zamówieniu pn.: Likwidacja wyrobów zawierających azbest w Gminie Dmosin w 2015r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA
NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30.000 EURO
Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat brzeziński, woj. łódzkie ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia wyrażonej w złotych nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na wykonanie:
usługi polegającej na „Likwidacji wyrobów zawierających azbest w Gminie Dmosin w 2015r.”
I. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na usuwaniu wyrobów zawierających azbest (płyty azbestowo – cementowe pochodzące z pokryć dachowych budynków mieszkalnych i gospodarczych) z terenu nieruchomości osób fizycznych (37 nieruchomości na terenie Gminy Dmosin). Szacowana ilość wyrobów zawierających azbest wynosi około 119,41Mg.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Demontaż pokryć dachowych, pakowanie, załadunek, transport oraz rozładunek i przekazanie wyrobów zawierających azbest do miejsca utylizacji lub składowania. Szacowana masa odpadów przeznaczonych do unieszkodliwienia wynosi ok. 12,42Mg.
b) Pakowanie wyrobów zawierających azbest zalegających na posesjach, załadunek, transport oraz rozładunek i przekazanie tych wyrobów do miejsca utylizacji lub składowania. Szacowana masa odpadów przeznaczonych do unieszkodliwienia wynosi ok. 106,99Mg.
3. Zamawiający zastrzega, że ilość nieruchomości, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest może ulec zmianie, ponieważ właściciele nieruchomości mogą zdemontować pokrycia dachowe we własnym zakresie lub zrezygnować z przyznanej pomocy w usuwaniu wyrobów zawierających azbest.
4. Szczegółowy wykaz nieruchomości, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest, Zamawiający przekaże Wykonawcy wybranemu w drodze niniejszego postępowania po podpisaniu umowy. Wykonawca ma obowiązek ustalenia z mieszkańcami wskazanymi w wykazie dokładnych terminów odbioru wyrobów zawierających azbest. Informacje o ustalonym terminie wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie harmonogramu.
5. Koszty ważenia zdemontowanych i odbieranych wyrobów zawierających azbest ponosi wykonawca.
6. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do faktury wystawionej za wykonaną usługę karty przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, z której odebrał wyroby zawierające azbest oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest – miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu).
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przy realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki:
1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, na potwierdzenie czego przedłoży oświadczenie według załącznika nr 2 do ogłoszenia
2. Posiada wiedzę i doświadczenie. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia według załącznika nr 2 do ogłoszenia.
3. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia według załącznika nr 2 do ogłoszenia.
4. Załączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Przedłoży aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych.
III. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
V. Termin wykonania zamówienia: do 5 października 2015r.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA - 100%
VII. Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy, a w szczególności warunki zapłaty:
1. Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane prace nastąpi na podstawie faktury końcowej wystawionej przez Wykonawcę na Gminę Dmosin.
2. Płatność będzie dokonana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury końcowej.
3. Wyklucza się możliwość częściowych płatności.
Oferty należy składać do dnia 1 września 2015r. do godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Gminy Dmosin pokój nr 7.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 1215 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 7.
Dmosin, dnia 25 sierpnia 2015r.
Inspektor
/-/ Edyta Goździńska
Opublikowano: 25 sierpnia 2015 09:47
Kategoria: Przetargi
Załączniki:
Załączniki do ogłoszenia [17.74 KB]
Wyświetleń: 759
