Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania pn.:„Remont nawierzchni drogi gminnej Lubowidza – Wola Cyrusowa.”

Dmosin, dn. 26 maja 2022 r.

                                                                                    

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:Remont nawierzchni drogi gminnej Lubowidza – Wola Cyrusowa.

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje,
że na postawie  art. 255 pkt. 6  ustawy Pzp  unieważnia postępowanie, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Uzasadnienie

Zamawiający unieważnia postępowanie na postawie art. 255 pkt. 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 1129 ze zm.) ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą ,uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wartość przedmiotowego postępowania przewyższa kwotę  130 000 zł w związku z czym ogłoszenie postepowania powinno zostać umieszczone
w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych. Ogłoszenie zostało zamieszczone jedynie na stronie Zamawiającego co powoduje, że postepowanie zostało wszczęte z naruszeniem ustawy Prawo zamówień publicznych, co powoduje, że umowa zawarta w wyniku tego postepowania podlega unieważnieniu na podstawie  art. 457 ust. 1 ppkt1(Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia bez uprzedniego zamieszczenia
w Biuletynie Zamówień Publicznych  ogłoszenia wszczynającego postępowanie).

 

Pouczenie:

Na czynność unieważnienia postępowania, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Opublikowano: 26 maja 2022 09:13

Kategoria: Ogłoszenia

Wyświetleń: 2685

Gmina Dmosin

Realizacja: IDcom.pl